FORSTANDER SØGES

Er du klar til udvikling, nærvær og ansvar i et forpligtende fællesskab, så er du måske den forstander, vi søger på Ladelund Efterskole.

Ladelund Efterskole er en god og veletableret almen, grundtvigsk efterskole i det sydvestjyske, med store smukke bygninger i historiske rammer. Vi vægter den levende samtale, og vi tror på at ligeværd, frihed og ansvar i mødet mellem mennesker skaber et forpligtende fællesskab. Vi er en bred boglig skole med sang, gymnastik, fortælling og mange fælles oplevelser. Vi har veludstyrede lokaler, værksteder, hal og rideskole mm. der danner rammen om vores linjefag og fagrække.

VI ØNSKER:

• En leder med stor erfaring indenfor de frie grundskoler/efterskoler.
  • En leder, der er fortrolig med og tro mod skolens værdier og kan føre dem ud i praksis.
  • En tydelig leder, der er stærk på det relationelle og anerkendende.
  • At du er vild med arbejdet omkring de unge mennesker.
  • At du har viden og kompetencer indenfor moderne pædagogisk ledelse.
  • At du har overblik over og kendskab til at videreføre en sund økonomi.
  • At du har ledelseserfaring og gerne en lederuddannelse.
  • At vores efterskole videreføres og videreudvikles på visionær vis.

VI TILBYDER:

• Dygtige, engagerede og visionære medarbejdere.
  • En engageret bestyrelse.
  • En skole, der altid er klar på videreudvikling.
  • Stor indflydelse på fremtidige strategier og visioner.
  • En god og veldrevet skole med en sund økonomi.
  • Store og smukke bygninger, der forpligter.
  • Mulighed for tjenestebolig.

Hvis du vil vide mere kan du se på www.ladelundefterskole.dk . Du må også kontakte bestyrelsesformand Susanne Steiner på 40363715 eller vores konstituerede forstander Erik Carstensen på 30137041.

Ansættelse sker efter fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet, LC og CO10, samt organisationsaftalen for ledere ved Frie Grundskoler mv. af 16. april 2019.

Ansøgningsfrist 22/3-23. Ansøgningen sendes i samlet pdf-fil til: job@ladelundefterskole.dk

Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 15 & 17.

Tiltrædelse pr. 1/8-2023.