En weekend med glade gensyn!

Jubilardag, forårsfremvisning og gl. elevdag

I weekenden 21.-22. maj var der mange smil og kram på Ladelund Efterskole. Her blev der nemlig afholdt flere arrangementer, hvor der særligt var fokus på skolens tidligere elever.

Lørdag mødtes jubilarer helt tilbage fra landbrugsskolens tid med forstanderen, og pga. flere coronanedlukninger og aflysninger, kunne vi i år åbne dørene for de elever som var gået glip af deres jubilæum. Her var både tid til gensyn, snak og rundvisninger på skolen, som hvert år byder på nye ændringer.

Søndag var der – traditionen tro – forårsfremvisning, hvor skolen holder åbent hus og viser værksteder og faciliteter frem for offentligheden. Derudover var der også gammel elevdag, så skolen var fuld af både forældre, lærere, tidligere elever og andre interesserede. Vi startede med at synge ”Det er i dag et vejr – et solskinsvejr” og meget passende matchede vejret denne dag humøret, og mange tilbragte besøget udenfor, eks. henne ved pomfrit- og vaffelboden. Årgang 21/22 viste herefter årets gymnastikopvisning frem med både brede smil og store armbevægelser.

Der var også mulighed for at få en kop kaffe, en snak samt lækre boller og kage i spisesalen, eller bare mindes på turen rundt på skolen.

Vi siger tak for en forrygende weekend, og håber at se lige så mange til næste år!