Ny forstander

Ladelund Efterskole skal have ny forstander

Efter 2,5 år som forstander for Ladelund Efterskole, har Klaus Wiinberg Andersen, af familiemæssige årsager, opsagt sit job pr. 30/11
Fra begge sider har der været tale om et særdeles godt samarbejde, og vi kan kun beklage Klaus’ opsigelse. Klaus har været en dygtig og sikker leder af Ladelund Efterskole. Bestyrelsen vil gerne takker Klaus for det gode samarbejde og ønsker ham held og lykke med hans fremtidige job.

Gennem de sidste 22 år er der opbygget en meget solid Efterskole på Ladelund. Der er i indeværende skoleår fyldt op med 140 elever. Ligesom Skoleåret 2023/2024 ligeledes er fyldt op.

Økonomien er i orden og bygningerne er velholdte og løbende renoveret. Ledelsen har gennem årene, sammen med et engageret og dygtigt personale skabt en skole, der står respekt om og Ladelund Efterskole vil også fremover være et spændende tilbud til unge, der vil på efterskole og have en oplevelse for livet.

Bestyrelsen har konstrueret Erik Kjær Carstensen som forstander og Jakob Ørnsbjerg Jensen som viceforstander frem til den 1/8 2023.

Forstanderstillingen på Ladelund Efterskole bliver slået op i 2023, hvorefter et ansættelsesudvalg, bestående af bestyrelses- og medarbejderrepræsentanter, vil forestå arbejdet med at finde Ladelund Efterskoles næste forstander.

Jeg står gerne til rådighed for yderligere oplysninger

Venlig hilsen
Susanne Steiner, formand for bestyrelsen på Ladelund Efterskole